piątek, 17 maja 2013

~~Rozdział 4~~

 Jechaliśmy w rydwanie. JA i Horner. Wyglądaliśmy dziwnie w stosunku do innych osób. Każdy można powiedzieć się wyróżniał . W sumie tak naprawde wyróżnialiśmy się faktem iż niczym się nie wyróżnialiśmy.Kurde jak to dziwnie brzmi . Masło maślane  no ale cóż inaczej się tego powiedzieć po prostu nie da.
 Parada dobiegała końca. Każdy się zaprezentował, a następnie wrócił do swojego pokoju. Po ciężkim dniu położyłam się na łóżku i zasnęłam. Po pewnym czasie usłyszałam szelest dobiegający spod drzwi. Gdy je uchyliłam zobaczyłam samego PREZYDENTA SNOW'A ( co jest rzadkością zwłaszcza w "domu" trybuta) oraz Finnick'a podduszanego przez niego. Podsłuchałam ich rozmowy :
-Panie Prezydencie aa ... aamamama ... prosze..khkhh ... mnie puścić!- rzekł ledwo wymawiając słowa Finnick
- Co tam mówisz ? Ohh? - powiedział z drwiną w głosie Snow
- PUŚĆ ... MNIE ! - rzekł Finnick ,a Snow spełnił
- Hmm... zatem jak, spełnisz mój warunek?- powiedział prezydent
- Ciszej, bo usłyszy,a poza tym niby dlaczego mam to zrobić przecież kocham ją nad życie więc..- rzekł ze zdziwieniem Finnick
- No właśnie. Jak ją kochasz to nie pozwól jej umrzeć....
  Dalej Snow nie  dokończył zdania bo wparowałam do nich i zaczęłam krzyczęć:
- CO TO MA BYĆ DO HOLERY ?!! DLACZEGO JA I HORAN JESTEŚMY PUSZCZANI NA ŚMIERĆ I TO TAK ŻEBY KAŻDY NAS ZNIELUBIŁ ?? DLACZEGO MAMY GORSZE SZANSE ?? DLACZEGO CHCESZ ABYŚMY ODRAZU ZGINĘLI? - powiedział zmieniając ton z krzyku na płacz
-Annie, słonko  zrozum ty jesteś tylko pionkiem w mojej grze.- rzekł majestatycznie Snow ,a następnie poklepał mnie po policzku
-NIE MÓW TAK Do  MNIE TY.. TY... WREDNY EGOISTYCZNY .. - nie dokończyłam zdania bo Finnick ,wziął mnie w swoje ramiona i otuliłam całym sobą
-AHH.. jaki piekny widok.. tak tak ZAKOCHANI ! Zatem Finnick'u porozmawiamy później.Dobrej nocy. - powiedział z sarkazmem i odszedł
 Nie rozumiem tego .Dlaczego to wszystko nie ma sensu ? Dlaczego nie ma kogoś kto umiał by to zmienić? Sprzeciwić temu wszystkiemu? Dlaczego żyjemy w takim świecie ?
  Dalej nie miałam siły na rozważanie tego wszystkiego i po prostu zasnęłam w jego ramionach.
   Następnego dnia mieliśmy trening,  gdy weszłam na  nasz "kort treningowy". Moją uwage przykuł Snow siedzący na zaszczytnym miejscu oraz ktoś śmiejący się do niego i siędący przy nim, ktoś  którego tam nie mogło być. FINNICK
_______________________________________________________________________________
 I jak ? :D Wiem taki troche krótszy ,ale od tej pory takie będą tylko że częściej. Co sądzicie o wkurzonej,wulgarnej Annie oraz tym co Finnick tam robił ? :D Sprobujcie odgadnąć co sie stało !
 A pozatym komentujcie ,komentujcie ! W razie pytań zapraszam na mojego aska :D
P.S Widzieliście plakat do WPO ? Co o nim sądzicie ? :>
  DŻAR-Jar


6 komentarzy:

  1. Świetne! Wszystko jest trochę poplątane. Jednak tak poplątane że aż wspaniałe. Mam do ciebie jeszcze jedno pytanie: Mniej-więcej co ile będą kolejne rozdziały?
    Życzę weny i wspaniałych fanów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram sie dodawać co weekend. rozdziału :)

      Usuń
  2. Na początku wybacz, że nie skomentowałam poprzedniego posta, ale po prostu nie mam pojęcia, co się stało z komentarzem, który napisałam. Pochłonięty przez bloggera XD
    Dużo się działo przez ostatnie dwa rozdziały. Nie wiem, czy nie za dużo jak na tak mało tekstu. Nie wiem, czemu to tak skracasz i pomijasz fajne miejsca, w których mogłyby być opisy. Ale się nie czepiam, bo każdy ma swój własny styl :)
    Wkurzona Annie? Mnie się podoba. Nareszcie pokazała jakiś charakter, bo wcześniej nic o niej nie można było wywnioskować. Ogólnie sądzę, że powinnaś dodawać opisy osób, bo to pomaga w poznaniu bohaterów. W każdym razie znalazłam pomyłkę: napisałaś w wypowiedzi Annie zamiast Horner Horan, co mi przypomina o 1D, a skąd oni w IŚ?!?!?! I trochę nie wiem, skąd Annie wywnioskowała, że mają mniejsze szanse na arenie ona i HORAN... Po pierwsze, Finnick & Snow mówili tylko o niej, po drugie było o śmierci, a nie zlikwidowaniu od razu na arenie. Powiem szczerze, że się pogubiłam. Mam nadzieję, że wyjaśnisz wszystko wkrótce :)
    Ogólnie kolejny fajny rozdział i cieszę się, że prowadzisz bloga, starasz się dla nas i ciągle piszesz :) A na sam koniec dodam obowiązkowe "czekam na następny".
    Tak więc...
    Czekam na następny XD
    Buziaki i do zobaczenia jutro na idiotycznym sprawdzianie z geografii -.-
    Mery

    OdpowiedzUsuń
  3. Dżar Dżarku kochany(a): zostałaś nominowana do The Versatile Blogger oraz Liebster Award! Więcej u mnie na http://percyiannabeth.blogspot.com/ w zakładce "THE VERSATILE BLOGGER/LIEBSTER AWARD" :)
    Buziaki
    Mery

    OdpowiedzUsuń
  4. zostałaś nominowana do Liebster Award :D szczegóły znajdziesz tutaj: http://voyagedanslepasse.blogspot.com/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja powtórzę trzeci raz, zostałaś nominowana do Liebster Award :D
    Szczegóły znajdziesz tutaj: http://newhogwartstrio.blogspot.com/2013/10/nominacje.html
    + super blog, czekam na następny rozdział i do zobaczenia jutro ;)

    OdpowiedzUsuń